decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

01 het begin van huisjes bouwen

01 huisjes bouwen

Al surfend op het web kwam ik de blog van Jeanneke tegen ( www.jeanneke.com )  die van plan is in 2012 elke dag een huisje te maken. En… iedereen kon meedoen.  Op 15 december had ze al meer dan 750 aanmeldingen.

gemaakt door Jeanneke

Dat is leuk! Daar doe ik ook aan mee. Of het bij mij echt elke dag een huisje wordt waag ik te betwijfelen maar ik hoef ook niet zo’n grote quilt. Het formaat zou dan 155 x 200 cm worden, zonder bies, dus ik ben bang dat dat ’t niet zal worden. Maar het idee is zo leuk en ik ben gek op huisjes.

Het paper piecing patroontje kreeg ik weer via Jantine Urban ( http://urban-style-jantine.blogspot.com  )

Nog wat informatie? Oké, een huisjesblokje is 7½ cm x 7½ cm. De biesjes rondom de blokken zijn 1½ cm breed. Het middenblok wordt 25½ x 25½ cm. En dan het liefst dat middenblok maken naar eigen ontwerp.

Eén en ander is te volgen op buildinghousesfromscraps@blogspot.com vanaf 1 januari 2012.

mmmm….  heb er nu al zin in….

Geen reacties to “01 het begin van huisjes bouwen”

Geef een reactie

