decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Voorstellen

Hoi hoi

Wat leuk dat je hier even komt kijken. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Jenny en wordt ook wel de creatieve duizendpoot genoemd. Waarom? Omdat ik graag bezig ben met fotograferen, breien en haken, borduren (als de vingertjes het toelaten dan), tekenen en omdat ik sinds kort ook het quilten en patchwork tracht eigen te maken leek me dit een goed moment om een nieuwe Blog te starten.

 

 

Ook lezen vind ik fijn, bezoek graag een musea of steden en landen om daar heerlijk doorheen te wandelen, een lekker eind fietsen of winkelen (niets vrouwelijks is mij vreemd, al ben ik dan niet op zoek naar schoenen) en verder mag ik ook graag zingen en muziek luisteren.

We, en we is dan samen met mijn dochters, gaan regelmatig naar een musical of doen er zelf in mee, maar dat is dan meer op amateurbasis en voor mezelf geldt dan dat ik liever achter de schermen bezig ben dan ervoor.

Op deze blog ga ik proberen de dagelijkse zaken een beetje bij te houden. En, mocht er een dag of wat niets staan, wel, dan heb ik gewoon niets te melden.

groetjes, en ik zie je graag nog eens terug,
Jenny

Eén reactie to “Voorstellen”

  1. Bedankt voor de kennismaking. Als ik even niet meer weet wie je ook weer was, dan kan ik het hier nog even lezen 🙂 haha

    Fijn dat je weer een blog hebt die werkt… I’m following you 😉

    liefs
    Carin


Geef een reactie

