decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Soms zit het mee, soms zit het tegen…

Vorige week had ik de hondjesquilt voor Linda al klaar. Ze vond hem zo het mooiste dus dan is ie nu gewoon af. En eerlijk is eerlijk, hij is ook helemaal leuk geworden.

Dus ik was een volgend project gestart. De kerststal met Jozef en Maria. Het patroon heb ik ook van internet, alleen, sorry, geen idee meer waar vandaan.

Het geheel oogde leuk maar om hier nu een randje omheen te maken en dan klaar vond ik wat te kort door de bocht. Dus ik, net echt, aan het tekenen gegaan en voor de bovenrand het patroon van sterren gekozen. Wel eenvoudige natuurlijk want het plaatje moet opvallen en niet de rand.
Keurig netjes de repen gesneden, ja ja ik ga het nog eens leren, en er de juiste vormen van gesneden of geknipt. De sterren in elkaar gezet en toen aan elkaar.
Tja, en daar ging het mis. Alle puntjes staan niet dezelfde kant op.

Dus dat wordt uithalen en opnieuw aan elkaar maken. Maar nu moet ik wel beter opletten… Ach, al doende leert men. Heb ik vandaag weer wat te doen (alsof ik me ooit verveel).

En daarna eens bedenken wat ik er verder mee wil. Gelukkig duurt het nog even voor het weer Kerstmis is.

Eén reactie to “Soms zit het mee, soms zit het tegen…”

  1. tjsa, een harde leerschool, maar zo let je een volgende keer wel extra op 😉

    Volgens mij gaat hij wel helemaal leuk worden.
    En idd, kerst is nog ver weg…

    liefs
    Carin


Geef een reactie

