decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Stedenbouw

Het heeft weer even geduurd voor ik hier wat ging schrijven. Niet dat ik niets te melden had of zo maar mijn computer wilde maar niet naar de site van de blog. Dat probleem heb ik gelukkig vanmorgen kunnen verhelpen, en zie hier, daar ben ik weer.

Ik heb ook niet veel achter de naaimachine gezeten, afgelopen week. De vingers verleende daaraan niet hun medewerking en, ach ja, die heb je er wel voor nodig. Toch is er wel iets af. Namelijk de Stedenbouw-quilt. Mijn aller- allereerste quiltstuk. En dit is het resultaat:

Het zoeken naar het juiste stofje voor de rand was nog even wat werk want ik wilde wel een stofje dat precies kleurde.

Verder heb ik deze week een deel van mijn computer opgeruimd. Daar stonden zoveel downloads op die nodig uitgezocht moesten worden. Ik heb ze nu maar op de juiste plek gezet of gebrand op een cd-rommetje. Dat ruimt op!
Ook de drie wijzen voor de kerststal zijn af. De cadeautjes moeten nog wel maar daar zoek ik nog het juiste garen voor. Ik ben nu aan de herders begonnen. Elke keer een paar naalden en je komt toch ooit tot een eind. Het resultaat show ik dan tzt wel.

Deze week hoop ik toch weer een huisje te kunnen prutsen, misschien zelfs wel twee. Ach we zien wel….

Eén reactie to “Stedenbouw”

  1. Wauw, wat mooi! En volgens mij best moeilijk voor een eerste quilt? Maar erg mooi geworden, zeg!


Geef een reactie

