decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Hard gewerkt

Behalve aan de huisjes van Building Houses heb ik deze week ook mijn best gedaan bij te komen met Bless This Home.
En die wilde ik ook maar even showen….

Dit is deel 1:

deel twee:

en deel 3:

Deel 4 en de sterren zijn ook al klaar maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt. Ach! Zo heb ik weer eens iets nieuws bij de volgende blog 🙂

Eén reactie to “Hard gewerkt”

  1. Hallo Jenny,

    Dat ziet er ook heel erg leuk uit! Bless this home en Building Houses zijn 2 heel verschillende stijlen, maar allebei erg mooi. Succes ermee!

    Maike


Geef een reactie

