decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

04 Toch maar elke week een huis bouwen

Als ik de blog/site van Building Houses bekijk dan jeuken mijn handen toch ook. Weet je wat, ik ga niet voor elke maand een huis bouwen, ik ga het elke week doen.

Dus voor week 2 werd het een huis met een regenton. Er is ook zoveel water gevallen.

Voor deze week ook meteen een huis gebouw. Dit keer was de Blue Monday de aanleiding. Op deze dag zou iedereen in een flinke dip zitten. We waren de lange nachten beu en na dit dieptepunt ging het langzaam aan weer de goede kant op. Je zou meer gaan merken van het lengen van de dagen en dat het voorjaar er aan komt.
Tja, help!, dan ben ik niet een gemiddeld mens. En al is januari absoluut niet mijn favoriete maand, ik heb geen last van een dip gehad en maandag al helemaal niet. De zon stond heerlijk aan de hemel en achter het raam was het goed toeven. Hoewel, buiten was het ook heerlijk.
Maar goed, het was wel leuk om een blauw huis te bouwen. De warm aangeklede poppetjes doen je wel vermoeden dat het ook nog koud was die dag.

En zo staan er al drie huizen in de nieuwbouwwijk.

Nu moet ik alleen wel gaan bedenken hoeveel huizen er in een straatje moeten komen te staan zodat ik de 52 blokjes wel mooi verdeel. Dat komt vast wel goed.

Voor vandaag: we gaan op strooptocht naar zwarte stof, voor mijn beginnersquilt.

Woensdag hebben we weer les en dan moet ik toch echt een mooi zwart stofje hebben gevonden. Ik heb nog maar een heel klein stukje over. En ja, natuurlijk bedenk je pas later dat je dat zwart wilt blijven verwerken. Maar ook wel leuk, zo is de zaterdag ook weer gevuld. Of ik daar ook maar enigzins moeite mee zou hebben. Maar goed, misschien zie ik dan nog wel meer leuke lapjes die je eigenlijk toch wel moet hebben….

Geen reacties to “04 Toch maar elke week een huis bouwen”

Geef een reactie

