decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

05 Een bijzonder huis

Deze week zitten er heel veel bijzondere aanwijzingen in mijn huisje. De kleuren zijn van een plaatsje in Zuid Holland waarvan de naam me even ontschoten is. (Ja, zal niet :))Langs het water staan allemaal huisjes en voert de kleur okergeel met groen de hoofdtoon. Bij heel veel huisjes waren ook bruggetjes en de hekken waren bij de één nog mooier dan bij de ander. Dus heb ik van week 3 naar week 4 ook maar een brug met hek gemaakt. Woensdag zag ik, haast in mijn achtertuin, dus die reeën springen, althans ik denk dat het reeën waren maar het kunnen net zo goed hertjes geweest zijn. Het beestje rechts moet zo’n dier verbeelden. Dan hangen er voor de ramen nieuwe gordijnen. Hoe dat zo? Wel voor mijn kantoorkamer heb ik net nieuwe gordijnen zitten naaien. Eigenlijk zou ik vrijdag Linda gaan helpen bij het ophangen van haar hondjesquilt en de spiegel, maar ze was zo beroerd als een konijn, dus hebben we dat zaterdag gedaan. Mooi tijd om de oude exemplaren eindelijk eens te gaan vervangen.

Ik moet zeggen, het is wel even wennen van helemaal ecru naar zwart wit maar het staat wel erg leuk.

Voor deze week zal ik ook best wel weer ideeën krijgen. Vanavond naar Aida in Amsterdam, het beloofd een koude week te worden en als het even mogelijk is wil ik ook graag naar Vijfhuizen komend weekend. Dus mogelijkheden zat om ja als architect weer helemaal uit te gaan leven.

 

 

Geen reacties to “05 Een bijzonder huis”

Geef een reactie

