decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Klushulp

Het klussen in en om het huis gaat me redelijk af. Zolang de vingertjes het toelaten en ik er de kracht voor heb timmer en zaag ik zelf wel. Ook de boormachine durf ik wel te pakken. Alleen, die boorkop. Daar heb ik elke keer weer knokken mee. Afgelopen week, op de klusdag bij Linda, zat dat ding ook weer zo vast dat gaatjes boren er niet in zat. Geen nood, dinsdag komt onze grote held de klusjesman Willem. Die is zo sterk, die draait dat ding zo los.
Hilda en Willem kwamen een dagje over. Cadeautje ophalen omdat ik niet naar haar verjaardag kan volgende week. En aangezien er nog zoveel gaatjes geboord moesten worden, in een betonmuur, kwamen ze dan wel naar mij toe. Mijn vriendin dook ’s middags even het bed in om de dag aan te blijven kunnen en wij, Willem en ik, trokken eerst maar naar Linda haar paleisje om de kastdeur op te hangen en de paar gaatjes te boren die bij mij niet doorgingen. Zolang kon dat niet duren. Via de ijzerhandel zijn we bij de kledingkast aanbeland. De deur kreeg nieuwe boutjes en kon dan weer opgehangen worden. Dat ophangen lukte prima, maar heen en weer schuiven werd een groter probleem. Steeds bleef de deur ergens hangen.
Pas heel laat op de middag werden de gaatjes bij Linda geboord, maar toen schoof de kastdeur wel.
Na vijven kwamen we weer terug op mijn plekje.
En van gaatjes boren kwam verder niets meer. Oh zo vervelend, nu moeten ze nog een keer komen :).

 De hondjesquilt hangt te pronken in de gang van Linda.

 Ook haar stoel is klaar, nu kan ze lekker in de zon zitten, als die schijnt tenminste.

 Bij mij blijft de muur dus nog even leeg en de spiegel en de lijstjes liggen weer  te wachten op de volgende boorsessie.

 

 

Geen reacties to “Klushulp”

Geef een reactie

