decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

06 IJsbloemen en sneeuw

Ook deze keer weer een heel verhaal voor bij het huisje. Het huisje zelf is gebouw van een restant van een dekbedhoes.

 Ik heb donderdag drie hoezen kleiner gemaakt en één daarvan in dit huis verwerkt. Carin had ze bij haar in de Boogaert gezien maar ja, 240 breed is wel erg veel overhang dan. Nou, dan maak ik ze toch kleiner! Zij terug naar het winkelcentrum en de hoezen gekocht. Maandag nam ze ze mee hierheen en zoals beloofd is er nu bijna een meter stof afgeknipt. Meteen maar gewassen en nu liggen ze klaar om mee te nemen volgende week, Nou ja, twee dan, eentje blijft er hier voor mijn eigen bed.

 Deze week stonden er ’s morgens ijsbloemen op de ramen, dus zo ook in het huisje.

 Sneeuw op het dak en rook uit de schoorsteen.

Daar had ik nog een miniquiltje of zo bij willen doen dat aan de waslijn hing, maar aangezien ik toch niet naar Vijfhuizen ga zal ik iets anders moeten verzinnen. Wat zal ik doen? Een sneeuwpop op een kippetje?

Geen reacties to “06 IJsbloemen en sneeuw”

Geef een reactie

