decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

08 Een nieuwe rij

Wat is tweeënvijftig lastig in te delen. Heel veel blokjes heb ik getekend en daarna weer weggedaan of uitgegumd of wat dan ook. Maar ik denk nu dat ik het wel bedacht heb. 6 huisjes op rij en dan zo naar beneden bouwen, Een groot blok met, ja met wat eigenlijk? Mijn eigen huis? En dan beneden in de hoeken nog iets met tekst of zo. Maar goed, dat komt nog wel. We beginnen nu eerst met een nieuwe rij.

Het huisje heeft de kleuren die veelvuldig voorkomen in mijn beginnersquilt:

 Rood, oranje en het groen van het gras. De toplaag is nu af. We hebben de laatste les gehad. Dus dat moet dan ook maar even verwerkt worden in het huisje van deze week.

Deze week was het Valentijnsdag dus dan mogen de hartjes ook niet ontbreken. We zijn op kraamvisite bij Valentijn geweest, dus dubbelop hartjes.

De grote druppels verbeelden weer de regen en de dooi. Daarvan hadden we afgelopen week weer meer dan genoeg.

De sneeuwvlokken staan een beetje voor het drama dat ons koninklijk huis trof. Maar een ziekenhuis of zo zag ik toch niet zitten. De sneeuwvlokken liggen hier nog even los, pas als het tweede huisje er aan vast zit maak ik die vast.

 

 

Geen reacties to “08 Een nieuwe rij”

Geef een reactie

