decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Kip en co

Zo tussen alle blokken door ben ik ook nog bezig met een kippenquilt met een patroon van Bobbin. Dat ik dat patroon leuk vond blijkt wel uit het feit dat ik en het losse patroon ooit bij Bobbin heb gekocht en een Quilt Mania heb nabesteld waar dit quilt op de voorplaat prijkte. Dus als ik ‘m nu nog niet kan maken.
Voor de grote quilt gebruik ik zonnige voorjaarskleuren en heb ik hier en daar een kleine verandering aangebracht. Ik moet nu de mandjes met de eieren nog en dan schiet ook die toplaag op.

  

  

Maar die kippetjes zijn zo leuk en ik heb in de keuken nog een piepklein plekje over waar ze het ook heel goed zouden kunnen doen. Dus heb ik de grote quilt nog even laten rusten en heb ik met wat restjes stof en twee nieuwe keukendoeken een minihanger gemaakt. Het enige wat nu nog moet gebeuren is even een haakje in de muur zodat hij kan hangen.

 Het leuke is dat dit het eerste ‘eigen’ project is, zonder les of BOM verhaal. Best wel leuk eigenlijk….. het geleerde zo in praktijk te brengen. Dat er nog maar heeeeeel veel quilts mogen volgen.

Geen reacties to “Kip en co”

Geef een reactie

