decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Schuiven, verleggen en omdraaien

De mandjes voor de kippenquilt zijn inmiddels ook gemaakt, de eieren rollen er haast uit, zo vol liggen de mandjes. En ze zijn ook nog zo vrolijk van kleur. Echte paaseieren dus.

 

Maar dan gaat het gebeuren. De kippen en de mandjes moeten nu op de juiste plek gelegd worden. Eerst gewoon maar eens neergelegd. En, zoals je daarbij kunt verwachten, lag dat nou niet zo denderend dat je meteen zo iets had van ja, zo doe ik het.

Dan begint het schuiven. Toch die kip nog maar even verplaatsen anders heb je twee dezelfde kippen naast elkaar, is niet zo leuk. Oh, die kam is ook blauw, even omruilen dan maar met die kip. De mandjes zo of toch maar zo, nee zo is nog leuker en hup daar gingen de blokken weer. Vast heel herkenbaar voor mensen die al veel langer quilten dan ik doe. Bij Building Houses is het makkelijk, daar schuif je gewoon aan. Hier moet je goed naar kijken en dan nog eens kijken en dan …

 

Ook de meiden hebben helpen schuiven, gistermorgen. ‘Misschien is dit toch beter, mam.’ En hup daar mocht weer een blok van plaats ruilen. En zo af en toe was de ruiling geen succes en gingen de blokken weer terug naar af. Ik laat ze nog even zo liggen om te kijken of ik het echt wel zo hebben wil. Nooit geweten dat ik zo besluiteloos kan zijn :). Of wil ik teveel perfectie?

 

Geen reacties to “Schuiven, verleggen en omdraaien”

Geef een reactie

