decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

13 vervolg De Oude Klok

Zag ik toch net, tot mijn grote schrik, dat ik op de blog het huisje van week 12 nog niet helemaal af had laten zien. Oeps! Daar zullen we eens even snel verandering in gaan brengen:

 

En zo zien de eerste 12 weken er aan elkaar genaaid uit:

 

Pfff, nu kan ik met een gerust hart aan het huis van deze week beginnen.

 

Eén reactie to “13 vervolg De Oude Klok”

  1. Joh, hardstikke goed gemaakt!!! Die ‘wasílijn’, heel herkenbaar, maar zéker ook de ‘oude klok’!!! De onderste ‘quilt’ kan ik niet helemaal plaatsen, was die van een tegel??
    Je bent inmiddels aardig bekwaam in het maken van quilts. Een Tegelmuseum had ik nog nooit van gehoord, heet het ook zo; Tegelmuseum’ of heeft ’t een andere naam?


Geef een reactie

