decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

16 huisje week 14

Met de bouwtekening als leidraad heb ik dan nu toch, heel rustigjes aan, huisje 14 gebouwd.

Deze keer had ik de kaart van Carin als inspiratiebron genomen. Zomaar, omdat ik het een lieve en leuke kaart vond.  Dat lieve zat ‘m vooral in de tekst binnenin.

Dit was ook de week waarin het erg druk was met het voorbereiden van de Paasnachtwake. Echt de laatste lootjes, nog even snel iets regelen of omzetten en meer van dat soort dingen. Maar ook de boodschappen voor de Paasdagen moesten in huis gehaald worden. Alles netjes aan kant maken zodat je daar verder geen omkijken meer naar hebt. Druk druk druk. Ja ja, je bent zo druk als je jezelf maakt hoor!

Het knoopje komt ook van de kaart, die was er onderweg tussen posten en naar mijn brievenbus van  afgegaan. Nu is ie hergebruikt. Mmm, past ook weer bij het thema van de PNW.

Op het tussenstrookje komt het kruis van de PNW te staan, nou ja….  dat is het idee. Alleen weet ik nog niet zo goed hoe. Met allerlei lapjes of zal ik een kruis proberen te maken van Friendly Plastic, (onze, nou ja vooral Linda, workshop)met als vereiste dat het de kleuren van de regenboog heeft. Eerst huisje week 15 maar afbouwen, dan buig ik me daarna wel over dat kruis.

Het kruis is gemaak van afvalmaterialen in een koker van gaas, welke weer bevestigd was op een groot formaat schildersdoek. De makers hadden de schrammen en wondjes op hun handen en armen staan. Toch gingen ze stug door. Kleinigheidje, noemden ze het.

Geen reacties to “16 huisje week 14”

Geef een reactie

