decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

17 huisje week 15 Tijd voor verandering

Dat het tijd is om eens iets te veranderen is duidelijk te zien, ik heb het huis omgedraaid. Nee, echt het is geen foutje maar heel bewust gedaan. Dat viel zelfs niet eens mee, je moest nu echt goed nadenken hoe je de blokjes moest maken.

Ik wilde het thema van de PNW goed tot uiting brengen en dat kan alleen maar als je eens iets veranderd. Ook het kruis staat.

Verder is te zien dat er behangen werd bij Carin. Alleen de stoel staat er niet bij vanwaar ik de aanwijzingen gaf. Mm, had ik even eerder moeten bedenken! 🙂 Het is niet het heldere appeltjesgroen van het behang geworden, want daar had ik niet echt een lapje van. Maar dit komt aardig in de buurt. Een wit lapje had ik best wel maar met een zilver streepje erin nou net weer niet. Geen nood, dat maak je dan gewoon zelf.

Volgens mij lijkt het behangetje er wel op. Vind je ook niet Carin?

2 Reacties to “17 huisje week 15 Tijd voor verandering”

  1. vind het behang er zeker wel op lijken hoor! Knap die zilveren strepen zo! Hoe heb je dat dan nu weer gedaan ?!?!

    Kruis is trouwens ook heel erg mooi geworden zo! Lijkt zeker wel op de echte

    knuf
    Carin

  2. Die streepjes zijn zo moeilijk niet hoor, gewoon met de naaimachine en zilverkleurig garen.

    Het kruis was een heel gepriegel en ook net iets verschoven toen het op de bies geplakt werd maar niet zo erg dat ik er van baal, zo lijkt het ook op vulling, toch?

    liefs


Geef een reactie

