decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

18 huisje week 16 Druk, druk, druk

Volgens mij heb ik het al eens eerder gemeld, je bent zo druk als je jezelf maakt. Maar soms komt alles wel bijeen op één dag of in één week. Zo ook de afgelopen week en dat heb ik proberen weer te geven in het huis met de luiken, dat moet het boerderijtje in Drie voorstellen. Daarvandaan vertrok iedereen die meedeed aan de belevingstocht. De Lady’s Night wordt gesymboliseerd door het maantje en de sterren, De kar verwijst naar de gezellige dag met A en L toen we kasten weg gingen brengen en onze oudsten op gingen halen uit respectievelijk Delft en Zeewolde. 

Dat is dan al weer huis nummer vier in rij drie. Waarbij ik gewoon de tekening weer gevolgd heb, dat gaat toch nog net even iets makkelijker. Of zou omdraaien ook een kwestie van wennen zijn?

 

2 Reacties to “18 huisje week 16 Druk, druk, druk”

  1. ik denk zeker dat het een kwestie van wennen is, maar zo valt het extra op dat het tijd was voor verandering 🙂

    Ik dacht trouwens dat jullie naar Leiden moesten om ‘de oudste’ op te halen… Hoe kan het anders dat jullie in Leiden bij de open burg staan, terwijl je in vanuit Rijswijk naar Delft moet 😉
    Je huisjes zien er steeds leuker uit! Vrolijk geheel met een bijzonder verhaal!
    Hopelijk weet je alles aan het eind nog…

    kus
    Carin

  2. Je hebt helemaal gelijk, het was ook Leiden. Hoe kom ik nou toch bij Delft?

    Wat al die verhalen betreft, daar heb ik toch een blog voor? En laat dat ene huis maar opvallen, gaat iedereen denken dat ik het daar verkeerd gedaan heb. 🙂

    dikke knuf terug


Geef een reactie

