decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

19 Weer een nieuwe rij

Het eerste huisje van de nieuwe rij is een feit.

 

Met daarin verwerkt natuurlijk de spandoeken beoordeling tijdens het Schoolkorfbaltoernooi bij Dindoa en op de tafel voor het raam zie je de toetjes staan van het Running Diner. Regen speelde deze week toch ook wel weer een grote rol in alle weersvoorspellingen en dat is aan de lucht wel te zien. Dikke druppels vielen er en het waaide soms ook behoorlijk. Hier heb ik geen onweer gezien maar ik hoorde dat dat wel anders was op sommige plaatsen.

Ook zal ik de vlag van vorige week nog even laten zien, nu met kroontje.

Het leuke is dat ik dat kroontje zelf aan mijn kettinkje had, afgelopen Koninginnedag. Ja had, want nu is het verwerkt op de vlag.

 

 

 

 

 

 

 

Geen reacties to “19 Weer een nieuwe rij”

Geef een reactie

