decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Broddelen

Al een paar weken ligt de sliert breiwerk voor het pakken en zo af en toe heb ik ook wel een pennetje gebreid. Maar, echt opschieten doet het niet. Dat handje geeft toch te veel overlast daarna. Maar een paar pennetjes mag. Ja ja, ik weet het, erg eigenwijs. Maar om nu de hele tijd stil te moeten zitten, dat is echt niets voor mij. Gelukkig waren de laatste tijd de avonden flink gevuld.

Ondertussen heb ik toch weer twee patroontjes af en ga zo stiekem weg ook met de tiende ajour van Jookies aan de slag. O ja…. Niet verder vertellen hoor….

Dit is rand nummer 8:

En dit is haar negende rand, bij mij al de elfde…. hoezo eigenwijs?

Wat een sliert wordt het al, hè?

Geen reacties to “Broddelen”

Geef een reactie

