decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Fernhill

Het is al weer even geleden dat het eerste pakketje van Fernhill op de deurmat viel. Een klein borduurpatroontje met een bijzondere, houten knoop. Nu was het even wachten tot de vingertjes het weer zover deden dat ik er aan kon gaan werken. En ja hoor, deze week was het zo ver. Elke dag een klein stukje en je komt er ook.

Het patroontje eerst met calculeerpapier speciaal voor stof, wat ik al heel veel jaren in huis heb, overgenomen op de stof, met de uitwasbare pen goed zichtbaar gemaakt en dan kan het borduren beginnen.

Dan het vogeltje op zijn tak vastzetten en zie hier het eindresultaat van het eerste Ferhill blok:

3 Reacties to “Fernhill”

  1. Ziet er hardstikke leuk uit!!
    Fijn dat het beter gaat met je handen,
    nou ja, je kan je er in ieder geval goed
    mee overweg!!

  2. Leuk, ziet er goed uit! Heb inmiddels drie pakketjes Fernhill liggen – gelukkig komt er iets meer vorm aan het geheel met de logcabin- blokken. Ben jij ook zo beniewd naar het geheel? Succes verder! Nancy

    • Hoi Nancy

      Ik heb ook geen flauw idee wat het moet gaan worden maar ik vermoed dat er vier tafereeltjes om de grote komen te zitten. Mijn drie pakketjes zijn nu geborduurd dus laat de vierde maar komen.
      Jij ook veel succes en wie weet zie ik de foto wel eens langskomen.

      groetjes
      Jenny


Geef een reactie

