decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Fernhill tafereeltje 2 en 3

Er is op die beeldbuis niet zo heel veel te beleven als je niet van voetbal houdt. De gekte rond Oranje vind ik sterk overdreven en dat daardoor heel veel programma’s voor de gewone mens uitvallen vindt ik haast nog erger. Maar vooruit, ik schijn bij de minderheid van dit land te behoren en zal het er gewoon mee moeten doen. Want, meeste stemmen gelden.

Ik zit er verder niet mee hoor, ik constateer alleen maar even iets ๐Ÿ™‚ en ik vermaak me prima. Zo heb je nog meer tijd om andere dingen te doen, zoals borduren. De twee kleine pakketjes zijn nu ook klaar en ik wacht nu al vol smart ๐Ÿ™‚ op de vierde.

Ik denk alleen dat ik iets fout gedaan heb bij het eekhoorntje want die glijdt steeds met de billen naar beneden. Topzwaar aan de achterkant of gewoon niet goed vastgezet?

Een vogelnestje en een paddestoel klopte voor mijn gevoel niet helemaal dus heb ik gewoon rode tulpen geprobeerd te borduren.

Ik vermoed nu dat we rond het grote tafereeltje heen gaan bouwen. Leuk stofje er bij uitzoeken en voor je het weet hangt er weer iets nieuws aan de muur.

Oh, wanneer komt pakje vier….

Geen reacties to “Fernhill tafereeltje 2 en 3”

Geef een reactie

