decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

25 huisjes

Alweer 25 huisjes klaar, dus aardig op schema, nog eentje en ik zit op de helft.

Er is veel in verwerkt maar lang niet alles van de afgelopen week. Wat er wel staat is de regenmeter, want de buien waren niet van de lucht. En ook nu ik dit verhaaltje schrijf regent het buiten pijpenstelen.

Ondanks de regenlucht heb ik er een waterig zonnetje op gemaakt. Want we hadden per slot van rekening de langste dag deze week. Toen was het ook een wisselvallige dag. Volgens kenners wordt dan ook de hele zomer zo. Zijn we lekker mee! Van mij mag het iets anders worden, lekker gewoon warm.

De barbecue staat er van het vrijwilligersbedankje van Dindoa, de tas van de Chinees staat op tafel voor het eten met de Paasnachtwake werkgroep en in de boom hangt één appeltje, net zoals in mijn appelbomen. Veel fruit hoef ik dit jaar dus niet te verwachten.

Wat er niet in verwerkt is is de kies die knapte tijdens de vergadering van de CES. Eet ik na weken eens een chocolaatje breekt dat kreng af. Was een beetje pijnlijk maar gelukkig kon ik donderdag gelijk naar de tandarts toe. Die had het over eenflinke krater en heeft ‘m weer tot berg gemaakt. Ik blij!

Ook de beddenparty bij de buren is iet zichtbaar geworden. Of  ik moet nog even op de markt een schapenknoopje gaan halen. Daar werd namelijk van alles verkocht voor een goede nachtrust en gemaakt met wol van een schapensoort it Australië. Niet echt iets voor mij, ik heb dan ook slecht geslapen die nacht. Ik wist niet dat je zo vaak achter elkaar kon niezen en proesten.

Omdat het deze week dus het begin van de zomer was heb ik het huisje zelf maar wel in zonnige tinten gemaakt. Je moet ergens blij van worden, toch?

Eén reactie to “25 huisjes”

  1. en waar ken ik dat stofje toch ook weer van ?!?!?! 😉 haha


Geef een reactie

