decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

kampkleding

Deze week kreeg ik het verzoek of ik broeken kon maken voor een kampzomer. De stof was al wel aangeleverd maar ja, dan moet er ook nog iets van gemaakt worden en dat konden ze zelf toch echt niet.

Kom maar op! Dus brachten S en J samen de lapjes en een patronenblad. Dat laatste was wel een leuk tijdschrift maar ik ben bang dat de uitgezochte broek niet echt iets zou zijn. Eigenlijk wilde J ook liever een rokje. Nou, dat is toch geen probleem. Later die dag hebben ze S’s broek van het vorige kamp gebracht en kon ik aan het werk.

Het is een stofje vol met maskers, sterretjes en vol kleur. Dus ben ik aan de slag gegaan met de kleine lapjes. Het was passen en meten. Net te weinig voor iets wat toch wel lekker moet zitten. Goede raad is duur en ik in mijn eigen voorraad gedoken. Daar vond ik bijpassend oranje, wel geen katoentje, maar het kan prima. Op het rokje zitten nog wat sterretjes extra.

 

Gekleurde zakkleppen en reepjes waar een pen tussen past en het geheel zit eruit om door een ringetje te halen. Nu maar duimen dat J en S het ook leuk vinden.

Vanmiddag geeft Trust een concert in de Maranathakerk in Ermelo (16.00 uur, vooraf thee en koffie drinken, kom gerust ook want het wordt vast en zeker weer een gaaf concert) en krijgen ze de

 mee naar huis.

 

Geen reacties to “kampkleding”

Geef een reactie

