decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Fernhill 4

Eindelijk was het dan zo ver, de schilder kwam echt de voordeur schilderen. Dat betekende ook dat ik niet weg kon of boven kon gaan zitten, dus, goede raad is duur, ik ga lekker in de tuin zitten borduren aan het vierde werkje van Fernhill.

Dit keer was het een paddestoeltje dat als knoopje op het werk kwam. Daar bovenop het vogeltje en de takken verbeelden iets van bramen, denk ik.

Ik heb ze prachtig paars/blauw gemaakt. Al lijkt het op de foto paars.

Tja, en toen had ik nog tijd over en zag ik dat er naast de tekening ook nog een kleine omschrijving van de banen stond. En ja, het zal niet, ik ben toch weer eigenwijs en pas het naar mijn eigen werk aan.

Want als ik het Engelse patroontje goed begreep kwam het borduurwerkje op de stof te liggen. Als ik dat ga doen heb ik straks een dikke bobbel en dat is niet zo mooi. Dus ga ik de hoeken ook in log cabin maken en doe er strookjes tussen. Echt recht zijn de lijntjes niet getekend, dat komt in het echt wel, maar het idee ligt er. Oh, ik kan haast niet meer wachten op nummer 5. Welk plaatje zal dat geven?????

Geen reacties to “Fernhill 4”

Geef een reactie

