decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Het één na laatste patroontje

 

Van de bibliotheek heb ik het boek Kantbreien geleend en daar staan best leuke patoontjes in. Daarom nu een patroontje uit dat boek:

Het heet schuine gaatjes en je breit het over 27 steken.  De totale lengte is nu 2 meter en 4 centimeter. Nog 16 centimeter te gaan.

Vandaag ga ik nog even op zoek naar bolletjes katoen om zo nog een paar stroken te kunnen breien. De kleurtjes wil ik een beetje zoeken bij de beginnersquilt.

Dan kan die aan de muur en de sprei straks op bed. Ik ga niet de hele sprei breien hoor, dan wordt het een honderd jaren plan en zoveel tijd krijg ik vast niet meer. Ik brei een paar stroken en daar doe ik stofstroken tussen, is het idee. Want zomaar iets breien en er niets mee doen is ook zo zonde van al je werk, tijd en energie. Maar, er is nog van alles mogelijk dus kijk niet gek op als ik de plannen tzt nog wat aanpas.

 

Geen reacties to “Het één na laatste patroontje”

Geef een reactie

