decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

28 rustig weekje

Jullie hadden nog iets van met tegoed, zag ik net tot mijn grote schrik. Het huisje van week 27, maar dan nu klaar.

En dan natuurlijk huisje 28.

Het huisje zelf is helemaal klaar, maar ik weet niet zo goed wat ik er bij moet vermelden. De regen die met bakken uit de hemel komt? Ach, daar wordt genoeg over gesproken. De tafel had Carin al voor een groot deel zelf in elkaar gezet en bij het in elkaar zetten van de tv kast heb ik niet zoveel gedaan.

Als straks week 29 er aan vast komt dan maak ik nog een konijnenhok tussen de huisjes, maar dat kan pas als dat huisje er aan vast zit. Waarom een konijnenhok? Wel, dat hebben we netjes omhoog gezet zodat het konijn meer uitzicht heeft, of is het zo dat wij hem dan beter kunnen zien? We hebben een soort tafeltje gemaakt, Carin heeft er hoekjes uitgezaagd zodat het netjes in de hoek kon staan en na wat heen en weer geschuif staat het hok nu stabiel en hoog. Op de plank kunnen de voer- en hooibakken en daaronder nog het hok waarin Boris wordt vervoerd. Keurig opgeruimd allemaal. Nu nog een soort van hordeur maken zodat de duiven er niet steeds gaan zitten.

Geen reacties to “28 rustig weekje”

Geef een reactie

