decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

31 van oude lapjes

De nieuwe rij start met een huisje van oude lapjes. Die lapjes heb ik meegenomen van de tentoonstelling in Bunschoten-Spakenburg: van Ootje’s Gôet om er een huisje van te bouwen. En ik denk dat er nog wel eens een huisje volgt met deze oude lapjes. Eerst wilde ik er ook een ladder tegenaan zetten omdat de dakgoot was gereinigd en dat wel iets leuks was voor een huisje ook. Maar een ladder maken tegen deze drukke achtergrond, nee toch maar niet. Dan een dakgoot en regenpijp eraan gemaakt. Als het volgende huisje eraan zit  maak ik de medaillespiegel van de Olympische spelen nog even op het tussenstukje: tot en met zondag was het voor deze week 3 gouden plakken, 1 zilveren en 4 bronzen.  Wat heb ik een bewondering voor deze atleten. Ook voor hen die net niet of helemaal geen kans maken op eremetaal. Open staan ze de pers te woord, geen machogedrag en je kunt zien dat bij de meeste ook het grote geld nog niet heeft toegeslagen. Ik geniet echt van deze twee sportweken en ik hoop dat de programma’s vol verwende voetballers nog even heeeeeel ver weg blijven. Iets meer van alle sport op tv zou toch wel erg leuk zijn. Dan herkennen we ook alle sporters die nu ons land van al die prachtige momenten voorzien.

Geen reacties to “31 van oude lapjes”

Geef een reactie

