decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Aardig opgeschoten

 

Ondanks alle sport kijken, de afgelopen 14 dagen. Heb ik toch ook wel het één en ander aan de breirol toegevoegd.

Deze bijvoorbeeld:

Dit is een patroontje met gekruiste steken wat je zo weg breit en er ook nog leuk uit ziet.

En wat dacht je van deze:

Hartjes in ribbelsteek, een patroontje dat ik ergens vond op internet, maar waar????

En ik heb er nog eentje:

Hier heb ik op een gegeven moment toch wel wat uit moeten halen. Waarom?  Omdat de tv belangrijker was dan het patroontje. Want dat was echt zo moeilijk niet maar je moet wel opletten dat je de goede naald breit.

Dit is voorlopig het laatste blok van vandaag:

Een soort vlechtwerkje, wat ik spontaan zelf verzonnen heb maar wat vast al ergens in de boeken vermeld zal staan.

Ik denk dat de sliert inmiddels zo’n anderhalve meter lang is, dus die schiet ook al weer aardig op. En ik blijf me verbazen dat, al brei je elke keer maar kleine stukjes, je toch al snel zo’n lange lap krijgt. Leuk hè?

 

Geen reacties to “Aardig opgeschoten”

Geef een reactie

