decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

34 man over de vloer

Vroeger had je een tv programma ‘Man over de vloer’ . Eén of andere comedy of zo, precies weet ik het niet meer. Nu, sinds deze week hebben wij ook weer een man over de vloer. Hij deed al aandoenlijk zijn best om in de smaak te vallen en sinds vrijdag is het dan ook echt aan. Een grote bos rode rozen prijkt op mijn salontafel. Nee, niet voor mij hoor, maar voor Linda. En aangezien die nog steeds bij mij bivakkeert mag ik meegenieten van deze rode pracht.

Dus in het huis maar een hartje verwerkt en eigenlijk hadden de rozenstofjes van het vorige huis hier beter bij gepast. Maar ja, dat huis is al klaar en ga ik toch echt iet meer uithalen.

Geen reacties to “34 man over de vloer”

Geef een reactie

