decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Tablethoes

In een tijdschrift, dat ik een paar maandjes geleden in Frankrijk had gekocht, stonden leuke huisjes op een omslag. En aangezien ik helemaal weg ben van huisjes had ik meteen zoiets DIE MOETEN ERGENS OPKOMEN! Maar ja, waarop?

Ik zou voor ons alle drie tablethoezen maken van de Vliscostof, maar dan blijkt dat er ook een hoesje om dit kan en om dat. Dus mijn drie lapjes daarvoor waren al snel aan de meiden vergeven. Goede raad is duur 😉 ik maak gewoon voor mezelf een heel andere en dan met de huisjes. Zo gedacht, zo gedaan. Nou ja niet zo gedaan, maar zo gedaan!

Eerst maar eens een patroon getekend. Want als ik alles goed begrepen heb, was mijn hoes toch wel groter dan in het Franse blad. Frans is vast een aardige man maar zijn taaltje snap ik niet zo goed. En zo lukt het ook.

Stofjes uitgezocht, Wat Vlisco hier, wat IKEA kussentjeshoes daar, met de vliesofix geplakt en dan vastmaken maar met siersteekjes en zigzag. En dat ziet er dan weer zo uit:

De bomen en het groen tussen de huisje viel nog niet mee. Maar ik ben best tevreden met het resultaat.

Zelfs de achterkant is leuk:

Nu nog even iets bedenken dat de tablet straks veilig in zijn hoesje blijft zitten en afwerken. En dan heb ik volgens mij wel een heel leuke tablethoes bedacht.

Eén reactie to “Tablethoes”

  1. het is dat ik zelf zo’n leuke hoes heb, anders was ik meteen jaloers!! xx


Geef een reactie

