decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Besmet

Ja hoor, ik weet het zeker, ook ik ben besmet met het quiltvirus. Het is nog net niet zo dat alles quilten is wat de klok slaat maar…. Het scheelt niet veel. Lopen we door Ala dan zie ik prompt een schattig quiltwinkeltje. Achteraf heb ik er spijt van dat ik niet gevraagd heb of ik ook binnen een foto mocht maken. Vooral het Italiaanse landschapje was erg leuk. Helaas was dat zo gemaakt en had ze er geen patroon van. Lopen we ergens dan zie ik stofjes. Wandelen we door San Felice del Benaco zie ik zomaar bij een hotel prachtige quilts hangen. Eerst stiekem vanaf de poort gefotografeerd en toen gewoon heel brutaal (oeps!) het terras opgelopen en daar een foto van de quilt genomen. Toen we later terug liepen zag ik nog meer quiltjes hangen, maar ja, toen kon ik er niet meer heen lopen, jammer genoeg.

Dus mochten jullie ooit in de buurt zijn van beide plaatsjes, kijk daar dan eens goed rond en wie weet zie je ze ook.

We zitten sinds zaterdag op de camping Weekend in Felice en het is hier goed toeven. De temperaturen lopen elke dag op tot over de dertig graden en we hebben vanmorgen besloten deze warme week niet alles te gaan doen wat op het programma stond. Verona en Milaan bv slaan we gewoon over. Veel en veel te warm voor. En na de mensenmassa van Venetië hebben we er eigenlijk geen zin in, vooral niet als je zo rond om je heen hoort dat de halve camping daar nog heen wil. Volgend jaar misschien. En anders jammer hoor.

 

De omgeving is prachtig, de straatjes schilderachtig, net als de meeste plaatsjes waar je doorheen loopt of rijdt. Boodschappen doen is ook een hele belevenis. Wij kennen echt geen woord Italiaans en de meeste verpakkingen staan daar vol mee. Soms herken je iets maar verder. Dus wat voor een pasta er vanavond op tafel komt, geen idee, het zal vast wel te eten zijn.

 

Geen reacties to “Besmet”

Geef een reactie

