decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

36 Toch nog wat gebouwd

36 Toch nog gebouwd

Ik zat al vroeg op zolder achter de naaimachine, gistermorgen. Alleen, toen ik boven kwam lag daar een tablethoes mij aan te kijken en smeekte er gewoon om om af gemaakt te worden. Alleen nog de randjes en dan ben ik klaar, leek hij mij wel te zeggen. Ach, en dan ben ik de beroerdste niet. De biezen gesneden en eromheen gemaakt, knopen er aan en nu is hij dus echt af.

 

Maar dat nam toch even iets meer dan een uurtje in beslag. Nou ja, gewoon gaan bouwen en we zien wel hoever we komen.

 

We begonnen de inhaalslag met huisje 36. De stacaravan op de camping van Levico Terme. Daarnaast stond een platte boom die hier natuurlijk ook naast moest. Het huisje op zich was zo gebouwd. Maar al die extra’s kosten iets meer tijd dan gedacht. De waranda was zo geborduurd maar de boom en de blaadjes niet. Ver na twee uur was dan ook dit huis klaar. Aan de vorige gezet alleen, die moest nog een kabelrolletje van de glasvezel hebben die wordt aangelegd en drie koffers. Ook eerst maar gemaakt. Ik ben bang als je dat niet gelijk doet er niets meer van komt.

 

 

Maar ja, als dat klaar is zitten er zes huisjes op rij en die moeten dan ook maar gelijk aan de overige rijen gemaakt worden. Zo gezegd zo gedaan. Alleen, die grote paal met vlam van de Olympische spelen misstaat in het geheel. Eerst geprobeerd die er netjes van af te halen maar dat geeft vlekken dus de strook er tussen uit gehaald en een nieuwe ertussen gezet. Zo dit is beter!

 

Nu de nieuwe rij er aan zetten. Ergens zat er iets scheef en ik heb echt even moeten zoeken waar dat nu precies in zat. Dat betekend weer even los peuteren en opnieuw vastzetten. Maar nu zit het allemaal weer netjes en zijn er al zes rijen klaar.

 

Met huisje 37 ben ik al wel begonnen maar ja, toen het vijf uur was moest toch echt het eten gekookt gaan worden, dus die moet ik nu nog afmaken. Daarover een volgende keer dan maar verteld.

Geen reacties to “36 Toch nog wat gebouwd”

Geef een reactie

