decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

37 38 39 en ik ben weer bij

Ja ja, het is gelukt, de huisjes zijn weer bij tot deze week. Maar goed, deze week is ook nog niet om, wat heet, pas halverwege, dus dat komt vrijdag weer.

Oké, om te beginnen huisje 37. Toen zaten we nog heerlijk aan het Gardameer met temperaturen van boven de dertig graden. Oh, heerlijk….

De cipressen zitten nog niet vast, net als de dakjes op de schoorsteen, daarvoor moet eerst de rij vastzitten want het steekt iets uit. Het grote lichtpunt boven de deur zit er, de veranda is er en ook onze huismus. Dus…. ontbreekt alleen het meer en de warme zon, dat is nou jammer 🙂

Dan nu huisje 38

Daar hangt het wasgoed van de vakantie aan de lijn, staat de sopemmer gereed voor Anneke, die weer terug is als mijn onvolprezen hulp in het huishouden en natuurlijk het diploma RT voor Linda gesymboliseerd in een cap. De grijze lucht staat voor de regen en de kou. Die komt dubbel zo hard aan als je net uit het warme zuiden bent teruggekeerd.

En dan nu ook nog huisje week 39

Oef, hierbij is heel veel te vertellen. Om te beginnen lagen mijn zus en een tante in het ziekenhuis, dus de kruisjes op de ramen verwoorden dat. Het was vrouwenhartdag, iedere vrouw werd gevraagd iets roods te dragen op zaterdag 29 september. Natuurlijk deed ik mee. Verder naar twee quilttentoonstellingen geweest. Bestond de kerkelijke gemeenschap van Ermelo 125 jaar en dat is uitgebreid gevierd. Met het organistenconcert op zaterdag en zelf zingen in de dienst van de 30e. Ook was er de tentoonstelling van de doopjurken in de Immanuelkerk. Er moest  deze keer dus heel wat bij gemaakt worden.

Wat mij op de foto’s vaak wel opvalt is dat het net is of alles scheef zit en als ik dan in het echt kijk zie ik dat weer niet. Zouden foto’s dan zo kunnen vertekenen? Nou ja, het zal, jullie hebben zo in ieder geval weer een aardig beeld en ik ben weer helemaal bij op de bouwplaats.

Geen reacties to “37 38 39 en ik ben weer bij”

Geef een reactie

