decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Even een klosje garen halen

Linda was gisteren al vroeg bij mij om wat ramenlapspullen op te halen. Ze moest nog even naar het dorp en ik ook, dus we fietsten gezellig samen. De boodschapjes waren snel gedaan en ik zou doorfietsen naar Putten om daar op de markt een klosje zwart garen te gaan kopen.

Alleen, de accu van mijn fiets zat niet zo vol meer als gewenst. De fiets in de schuur en dan maar met de auto want het eind van dit klosje is nu toch echt in zicht. Jammer, het is prachtig weer en ga ik met de auto….

Kom ik bij de rotonde van de Waterweg zie ik dat er een agent het verkeer staat te regelen en een groot hek versperd de weg. Oeps, het is toch geen Ossenmarkt vandaag? Ja dus. En het mooie weer had er voor gezorgd dat parkeren een moeilijke aangelegenheid werd omdat heel veel mensen deze dag nog wel even wilde meemaken. Bij de AH-parkeerplaats kwam net een plekje leeg, even wachten en dan inparkeren, fluitje van een cent. Maar om dan bij de kraam te komen om een klosje garen te halen. Het is dat het moet anders was ik gelijk weer omgekeerd. Het heeft al met al dik een uur geduurd voor ik terug was bij de auto. Maar, ja ja, ik had de buit binnen.

 

Geen reacties to “Even een klosje garen halen”

Geef een reactie

