decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Bollenzak en Broddelen

Vroeger hadden we in de maand oktober één verjaardag, daar kwam een tweede en een derde bij maar die laatste twee waren een kaartje en klaar.

Nu zit ik op elf keer taart eten deze maand, oeps wat erg. Ja erg voor mijn slanke lijn maar verder. Voor die verjaardagen wil je ook graag een origineel cadeau bedenken en vooral voor een man vind ik dat nog steeds erg lastig. En toen ik …. nee ik ga niet verder want de meeste verjaardagen moeten nog komen. En een aantal daarvan leest ook deze blog. Weet je wat, begin november plaatst ik de foto op de blog. Vergeet ik het? Help me dan maar herinneren.

Wel heb ik nog een lekker eindje kunnen broddelen.

De tweede smalle hartjesrand is gemaakt boven het grote hart en daarna een soort ajourpatroontje. Daar bovenop heb ik blokjes in blokken gebreid. Die kwam ik tegen bij de Breirol van Geertje (meen ik) toen ik aan het zoeken was naar heel iets anders. En dan vergeet ik prompt weer waar het vandaan komt. Sorry!

 

Gisteravond heb ik de zigzag gebreid. Eerst dacht ik dat ik het patroontje fout uit de breibijbel had overgenomen maar dat bleek toch niet zo te zijn. In elke naald brei je omslagen en gaatjes. Best bijzonder.

Nu moet ik weer op zoek naar een patroontje hierop. Wel iets wat niet opengewerkt is, want zo om en om staat wel leuk. Ach, ik ga wel weer eens snuffelen zo hier en daar. Kom vast wel weer iets tegen. En mochten jullie iets tegen komen wat de moeite waard is, stuur het gerust door naar decreatieveduizendpoot@live.nl.

 

Geen reacties to “Bollenzak en Broddelen”

Geef een reactie

