decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Goed weekend

Je hebt wel eens weekenden waarvan je je later niet meer kunt herinneren wat je gedaan hebt. Stel dat er een speurneus van politie kwam en die je op barse toon zou vragen wat deed je toen en toen, moet je zelfs na diep nadenken bekennen dat je dat niet meer weet. Andere weekenden weet je na tig weken nog steeds. Nou, dit was zo’n weekend die nog lang blijft nasudderen. Heerlijk!

Het is altijd al gezellig als Carin over is. Samen uitgebreid ontbijten, dan aan de koffie nou ja, jullie kennen dat wel. Zaterdagavond hebben we een heerlijk stamppotbuffet gehad bij de verjaardag van Anton. Bere gezellig. En ik hoop toch zo dat we de recepten van Anton krijgen. Maar, ik ben bang…. het schijnt een zeer geheim mannenrecept te zijn, en ja dat kun je niet zomaar weggeven…. Aan de andere kant, als hij ooit nog eens zoiets organiseert is het natuurlijk ook goed 🙂

Gisteren hebben we de 65e verjaardag van de vandaag jarige Willem gevierd. Zijn schoondochter had een prachtige taart gemaakt met zijn lievelingsduif erop. Een schoonheid. En ook erg lekker! Wie weet kan ik daar tzt nog eens een foto van laten zien.

En het is zo raar, al heb ik er anders ook geen last van, maar zo’n gezellig weekend is om voor je er erg in hebt. Je bent helemaal bijgekletst en eigenlijk heb je nog een heleboel te vertellen. Leuk hè?

Ach, de tijden van Sinterklaas en kerst komen ook al steeds dichterbij. Met de Wandelmeiden maken we al plannen over een leuke kerstschikking. We moeten vandaag maar eens een datum prikken voor het vieren van Carin haar verjaardag en voor ons traditionele sinterklaasavondje, voor alle agenda’s al weer zover gevuld zijn dat het er niet van zou kunnen komen. Deze week gaan we ook al het 42e huis bouwen. En zo staan er nog veel meer plannen op de rol. Trap helpen schilderen bij Linda, naar Carin voor een dagje dierentuin, nou, kan slechter, toch?

Weet je wat, ik hou jullie wel weer op de hoogte…. tot gauw dus….

 En ja, je houdt het niet voor mogelijk, maar er is dit weekend ook nog een patroontje aan mijn broddellap gebreid en er is weer het één en ander aan het kerstkleed geborduurd.

Alleen, het fototoestel staat nog beneden en Carin slaapt nog lekker dus de foto komt een andere keer weer als ik het weer eens over die broddellap ga hebben. Is wel oké hè?

 

Verder heb ik vanmorgen hevig in twijfel gestaan of ik mee zou gaan doen aan de nieuwe BOM van het QuiltersPalet.

Voor wie, net als ik een jaar geleden, niet weet wat een B.O.M. is: Een B.O.M. is een project waarvan je elke maand een patroontje krijgt. Soms met alle benodigdheden er al bij, soms alleen het patroon, soms gratis, soms betaal je er een bedrag voor. Logisch!

Nu hebben de dames van deze quiltwinkel uit Den Haag op een beurs dit prachtige werk van Rinske Stevens op de kop kunnen tikken en geven ze dit als B.O.M. uit. Ik was op slag verloren alleen… ik heb toch besloten er niet op in te schrijven want een pakketje kostje 35 euro per maand en laat ik dat nou net niet over hebben… zo jammer…. Maar misschien komt ooit alleen het patroon nog op de markt en is het dan beter voor mijn beurs geschikt 🙂 Ik heb in dit eerste jaar quilten wel ontdekt dat het toch best wel een prijzige hobby is, maar oh zo leuk en prettig verslavend.

 

Eén reactie to “Goed weekend”

  1. Hallo creatieve duizendpoot, wat een druk weekend, maar wel reuzegezellig volgens mij. Ik geniet van je babbeltjes. Groet Quilt Quebbel Maria


Geef een reactie

