decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Huisje 43 en 44 zijn gebouwd

Het is niet te geloven, maar de bouwplannen zijn helemaal gelukt. Hoewel dat er eerst nog niet naar uitzag. Toen ik op zolder kwam lagen daar nog drie oranje T-shirtjes van de Voedselbank te wachten op een grotere hals. Bij Linda had ik hem al geknipt maar de andere twee moesten nog.  Het klosje garen was perfect van kleur maar naaide voor geen meter. Om de haverklap knapte de draad.  Ook lubbert het stiksel iets meer dan ik gehoopt had, ondanks de stretch steek, niet trekken en de machine het werk laten doen. Maar we kunnen het best aan morgen bij Supervoices.

 

 Over huisje 43 valt niet zoveel te vertellen. Een appelig stofje, mooi weer en verder niet zo veel.

Over huisje 44 is meer te vertellen maar niet zo heel veel meer.

Ik zie nu dat dit zonnige huis niet zo goed aan de zwarte biesjes is genaaid, dat moet ik dus veranderen. J Toch viel er deze week heel wat regen naar benden en waaide het ook nog eens behoorlijk.  Voor het raam ligt een doosje Skibo, dat hebben we zondag, tot groot vermaak, diverse rondjes gespeeld bij Carin.  De oranje deur is voor de Voedselbank, waarvoor we morgen gaan zingen in Nijmegen bij Supervoices. Mag vandaag nog wel even oefenen daarvoor.

De tas staat voor de dingen die je mee mocht nemen zoals rijst, bloem enz enz. Een muzikale tas dus maar gemaakt.

Maar, zoals je dus ziet, de bouwplannen voor deze keer werden ook echt uitgevoerd. Nu eens kijken dat ik volgende week weer op schema blijf zitten. Maar als ik mijn agenda zo bekijk waag ik dat te betwijfelen….

Geen reacties to “Huisje 43 en 44 zijn gebouwd”

Geef een reactie

