decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

herfst

heel stil zijn mijn gebeden

als de eerste herfstbladeren die dwarrelen

op de wind in een late zomermiddag

 

heel stil vraag ik om de kracht

het hoofd te bieden aan zaken

die mij dreigen neer te halen

 

heel stil vraag ik om liefde

die ik door mag geven

aan diegenen die dat nodig hebben

 

heel stil vraag ik om begrip

om de daden van anderen

te kunnen volgen

 

heel stil vraag ik om vergeving

voor al die keren dat ik faalde

om uw boodschap uit te dragen

 

maar juichend als het mooiste concert

hoogvliegend als zwaluwen

in een strakke blauwe lucht

 

luid zijn mijn gebeden

als ik u dank voor alle zegen

in mijn leven

 

uit: veelkleurig leven

Geen reacties to “herfst”

Geef een reactie

