decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Wat je zoal bezig kan houden

Donderdagmorgen, 8 uur. Ik loop nog in mijn pyjama want ik had het één en ander voor de CES uitgewerkt. Had ik mooi even tijd voor. Gaat de bel. Ik naar het raam en daar staat William van BOB met een andere jongeman voor de deur. “Ik kwam toch de schuurdeur doen?” Echt zo van, hoe kan je dat nou vergeten? Ik denk dat we elkaar niet goed begrepen hadden maar geen punt, leef je uit….

De deur hangt er netjes in, en wat nog veel prettiger is, de oude, hoge drempel is er uit. Dat ding was wel 10 cm hoog, zo niet hoger. Elke keer als ik mijn fiets uit de schuur haalde was dat echt een hindernis die genomen moest worden. Er komt nog een nieuwe drempel, volgende week, anders loopt al het regenwater zo de schuur in en dat is ook niet de bedoeling. Maar die wordt wel een stuk lager.

En voor mijn onvolprezen hulp: volgens mij zie je al wat maandag de bedoeling is 🙂

ramen lappen…. het hele keukenraam is rood gekleurd. Nu nog even duimen dat het wel droog weer is zodat er ook gelapt kan worden.

Vrijdagmorgen zaten we al weer vroeg in het ziekenhuis van Zwolle. Woensdag ook al en daar besloot de arts dat Linda opnieuw een onderzoek van echo en EMG moest ondergaan. Vandaag dus de Echo. Een lange knul kwam ons halen en hij heeft helemaal uitgelegd wat hij allemaal zocht en wat er verder allemaal nog omheen zat. Ook bij het litteken heeft hij gekeken. En zo raar, daar wijst helemaal niets op het splitsen van de zenuw. Dus de vraag is nu: kunnen zenuwen weer aan elkaar groeien? Of …..

Daarna had ik overleg voor de Kerstdoemiddag. Daar gaan we zo’n leuk werkje maken. Benieuwd? Trommel dan de kinderen uit je buurt maar op want ik ga lekker nog niets verklappen. Oh, wanneer het is? Zondag 23 december om vier uur gaan we van start, in de Immanuelkerk te Ermelo.

Ook het derde mutsje is af voor Save the Children. Een gele. En ik twijfel nog even of ik er een leuk beestje op maas of een randje maak of… Hoewel het zo ook al een leuk mutsje is. Donderdagmorgen was Tineke Idema bij mij voor een interview hierover, mutsjes breien voor Save the Children. Ik kon haar ook niet veel meer vertellen dan wat de site aangaf en aanvullen met wat nieuwtjes uit het mailtje. Ik had via via gehoord dat ze op Veldwijk ook breien dus dat heb ik haar nog even doorgegeven. We wachten wel af of en wanneer het in de krant te lezen is.Lazise hangt. Nu alleen nog even een betere foto maken. Want met flits komen de kleuren absoluut niet zo mooi uit als in het echt. Maar zo hebben jullie alvast een indruk.

Ook het huisje voor deze week is af. Maar daarover later een eigen stukje. Ik heb namelijk nu even geen foto bij de hand. 🙂

Geen reacties to “Wat je zoal bezig kan houden”

Geef een reactie

