decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

46 Er zit muziek in

Oef, heb ik eindelijk huis 46 gebouwd moet ik de foto heel anders invoegen als anders. Dat is even wennen. Maar zie, het is gelukt.

De muzieknoten en het blauw zijn van Carin haar kussentjes. Het rode kruis op de deur is van de vele ziekenhuisbezoekjes die week, samen met Linda.

Oh, wacht even, even Supervoices live 2012 doorzetten…..

Ben ik weer….

De schaal lasagne op tafel was omdat Leni kwam eten. Heel gezellig zo bijkletsen. Ook het houtwerk van het afdakje is geplaatst.  Deze week was ook mijn eerste kerkenraadsvergadering dus er komt nog een laptoptas te staan en een Pietje. Want zaterdags kwam de Sint in Nederland aan. Alleen, eerst even huis 47 bouwen voor ik die op de tussenstrook kan plaatsen.

En dan ga ik straks nog even het huis van week 47 bouwen. Ik denk dat ik dan spijkerstofjes ga gebruiken en…. is voor de volgende keer…. tot dan!

 

Geen reacties to “46 Er zit muziek in”

Geef een reactie

