decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

48 lieve kleurtjes

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Deze keer een huis in lieve kleurtjes. En ook de boom doet het goed. Die is op een enkel blad helemaal kaal zoals bijna alle bladverliezende bomen buiten. Een kale bedoening dus.

Naast de deur staan mijn koffer en quiltspullen. Morgen ga ik naar Carin en zondag ga ik leren snijden met een Q mal (oh zeg ik dat zo goed?) in Den Haag.  Ook beginnen we de advent met een kaarsje voor het raam. Zelf heb ik al het één en ander opgehangen. Daarover in een volgende blog meer details. Nu blijven we nog even bij het werk van deze week.

Week 48, dus ook deze rij met zes huizen is vol.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

En als je de rij dan weer aan de andere rijen zet heeft het dorp weer een uitbreiding gehad met een straatje.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het hangt hier niet netjes omdat er een handvat van de schotten achter zit en ik die er toch moeilijk af kan gaan halen. Krijg ik het luik niet meer open. Maar het geeft zo wel een indruk van het geheel, en dat was even de bedoeling.

Ik ben nu weer helemaal bij met de huizenbouw. En wat het de komende week zal worden is voor mij net zo’n grote verrassing als voor jullie. Maar ik vermoed dat de Sint wel langs komt en verder….?????

Geen reacties to “48 lieve kleurtjes”

Geef een reactie

