decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Klein beetje kerstsfeer

Het is al weer even geleden dat ik langs de kant van de weg een prachtige, met mos begroeide, tak zag liggen. Die neem ik mee! Het was gelukkig niet ver fietsen meer naar huis want de tak was best wel erg lang. Thuisgekomen heb ik de tak in de schuur gezet met de gedachte dat ik daar vast nog wel iets voor vind. En ja hoor, ik heb het gevonden. Niet erg origineel meer, waarschijnlijk, maar dat boeit me eigenlijk niet zo.

Alleen, de tak was wel een beetje heel erg te lang voor de kamer. Dus er heel voorzichtig een stuk afgezaagd. Dat afgezaagde stuk staat nu nog in de schuur, je weet maar nooit….

Het andere deel versierd met lichtjes. Rode lintjes er aan gemaakt en aan het plafond gehangen. En ik ben het gelijk met iedereen eens dat dit nou niet echt wereldschokkend nieuws is.  Maar wat ik er aan ga hangen zijn sterren. KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAGrote sterren, kleine, sterren, sterren die licht geven, waar een waxinelichtje in kan of… nou wat ik nog meer tegenkom en erbij past. Eigenlijk ook eentje van patchwork of zo!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zo zie je het van dichtbij en zo is het ’s avonds:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Best wel sfeervol, al zeg ik het zelf.

Ook de adventskalender hangt weer te pronken boven de bank. Die heb ik vorig  jaar gemaakt van een patroon uit een Duits blad. KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Natuurlijk met huisjes, met bomen en sterren. Hé, komt dat even mooi uit. Ik denk dat ik de sterren dit jaar maar tot mijn thema van versieren ga maken. Maar of het een boom vol sterren gaat worden, dat denk ik niet, want zoveel sterren heb ik nou net weer niet in huis en het moet allemaal wel een grapje blijven. Je kunt toch moeilijk elk jaar zoveel gaan bijkopen, dat is niet mijn bedoeling. Ach….. Dat zien we dan wel weer. Eerst is het morgen de eerste advent en komt er een heel klein beetje licht in de donkere wereld. We zien uit vol verwachting….

 

Geen reacties to “Klein beetje kerstsfeer”

Geef een reactie

