decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

ssssstttt…. niet verder vertellen hoor….

Maar ik heb zaterdag iets gedaan wat ik eigenlijk helemaal niet mag doen. Dus niet doorvertellen aan Jordy aub….

Oh, je wilt graag weten wat ik dan gedaan heb? Ik heb een stuk gewandeld in de prachtige tuin van kasteel Staverden. En ik mag nog helemaal niet wandelen…. dat vervelende hielspoor, weet je nog? En die kwaal is zo grimmig, je kan er geen staat op maken. De ene dag gaat het prima, de volgende dag weet je niet hoe je je voet neer moet zetten. Zaterdag ging redelijk goed en we moesten nog steeds foto’s maken van Ed en Linda. Dus die twee hadden bedacht dat er bij Staverden dan vast wel een leuk plaatje te schieten was. Prachtig sneeuwlaagje, de zon die schijnt, niet te koud en alleen een moeder die niet te ver mag lopen als beperking. Het scheelt dat de ondergrond daar zacht is, dus het lopen ging prima. En het is zo heerlijk even door de sneeuw te banjeren. Gewoon een kleine troostprijs omdat ik afgelopen week netjes binnen ben gebleven toen het sneeuwde.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik mag zo wie zo graag wandelen en mis de wandelavond op maandag ook verschrikkelijk. Lekker lopen, gezellig kletsen met de meiden en het is goed voor je lijf en leden. Wat wil je nog meer?

We zijn niet ver het landgoed op geweest, hoor. Een klein stukje maar.  Er zijn veel foto’s gemaakt, ook door Carin,

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

en tussen al die foto’s vinden ze er vast wel eentje die ze leuk vinden. Carin en ik hebben er wel een aantal gezien, maar die keuze is aan hen….

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Geen reacties to “ssssstttt…. niet verder vertellen hoor….”

Geef een reactie

