decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Computers…. praat me er niet van

Soms heb je van die weken waarin niets gebeurt, een andere keer loop je van hot naar haar te rennen en komt er niets terecht van alles wat je nog had willen doen. Dit is ook zo’n week. De maandag begon al goed. ’s Morgens werd niet alles opgehaald zodat er nu nog materiaal klaar ligt voor twee personen.  Zoiets heet balen!  Nog meer balen omdat men dan ook niet even een berichtje doet dat ze niet komen en je dus voor niets zit te wachten. De webmail ligt er sinds gisteravond uit dus ik kan ze ook niet bereiken nu.

Maandag buiten de lampjes opgehangen, dat staat zo leuk nu het afdakje een feit is. Alleen kan ik moeilijk bij de stekker komen, in de schuur, dus laat ik ze lekker de hele tijd branden. Zelfs boven  in de slaapkamer is dat een gezellig lichtje als je ’s nachts wakker wordt. De lampjes binnen is weer een ander verhaal. Ik had twee kleine snoertjes gekocht, bleek het voor batterijen te zijn. Dus nu weer naar de winkel om ze terug te brengen en ook weer opzoek naar twee snoertjes met stekker.

Gisteren naar Carin. Na een bezoekje hebben we een aantal kringloopwinkels onveilig gemaakt. Altijd leuk om even te snuffelen en een leuk hebbedingetje op de kop te kunnen tikken. Daarna bij Carin thuis aan de thee en hebben via Skype Linda geholpen met het zoeken naar dingen op internet. Toch wel handig, Skype.

Toen zagen we ineens ook dat het sneeuwde. In no time was er een aardig laagje gevallen. Mensen gingen voorzichtig de bochten om en er werd ook heel voorzichtig gelopen. Vast glad buiten. Dan moest ik maar niet te laat terugrijden. Na de afwas nog een bakkie gedaan en toen toch maar in de auto gestapt en naar huis gereden. Tot Gouda was het regen of sneeuw wat er viel maar daarna knapte het weer op en kwam ik droog thuis. Toch wel lekker. Ik rij niet zo graag met donker en al helemaal niet als het zo spettert en de ruitenwissers blijven zwabberen.

Maar door de sneeuw was ik dus best wel vroeg thuis. En aangezien ik een waslijst met te doen dingen heb meteen de computer maar aangezet. Een deel van het lijstje kon ik wel afwerken. Maar de webmail deed het nog steeds niet dus ook dat schiet niet op. Dan toch maar even mailen want ik doe vast iets fout! Gelukkig niet, mailde men me terug, maar lastig is het wel. Straks maar weer een poging doen.

Ook het even opzoeken van een patroontje voor het breien van babysokjes loopt niet echt vlekkeloos, dus ook dat moet nu maar even wachten. De printer doet het weer eens niet, ook zo’n eindeloos verhaal. Computers… zo lang ze het doen is het prima. Maar als het, zoals nu, niet lekker loopt vind ik het ondingen.

Heeft iemand een leuk patroontje van een paar babysokjes, ik hou me aanbevolen, mail me dan even… Ik had een leuk patroontje op de computer staan maar ook dat is ineens spoorloos verdwenen. Ik snap er niets meer van, diepe zucht! Dus moet ik op zoek naar iets nieuws. Ik heb twee buurvrouwen die in verwachting zijn en dan is een paar nieuwe sokjes altijd leuk, toch!…. De wol ligt klaar, nu dus het patroontje nog. Als alles weer fatsoenlijk werkt ga ik nog wel even verder met zoeken. Nu eerst maar alles afsluiten en onder de douche door, ontbijten en …… Ach, daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien. Ben allang blij dat ik dit weer even heb kunnen wegschrijven. Bedankt voor het meeleven!

lichtjes

 

 

 

Eén reactie to “Computers…. praat me er niet van”


Geef een reactie

