decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Belabberd

Ik had het allemaal ingecalculeerd, een aantal dagen zere boten en het moe zijn. De heesheid wordt met de dag meer (met dank aan een rookmachine, vermoed ik, want toen kwam het al op). Maar sinds gisteren begin ik ook te hoesten, zit er een kabouter met een mesje in mijn keel en heb ik het toch redelijk benauwd. Extra puffen heeft gisteren nog niet echt geholpen. Ik lag al om tien uur in m’n bedje, met twee hete kruiken, en werd pas om half zeven wakker. Unicum!

Nee, ik denk niet dat ik koorts heb, zo voelt het niet aan. Maar er zit wel elastiek in mijn benen en mijn hoofd denkt ook niet echt helder meer na. Dus liggen er nu allemaal briefjes waarop staat wat ik zeker niet moet vergeten. Ik heb gelukkig nog een paar dagen voor het zondag is. Want dan is er de Kerstdoemiddag en daar MOET ik gewoon heen van mezelf. Kan Poulina er toch moeilijk alleen voor laten opdraaien. Ben net zo blij dat ze terug is. Maar of ik ook de ochtenddienst van Henk ga trekken, als ik me voel zoals nu, zit dat er even niet in. Zo eerst maar eens lekker onder de hete douche. Daarna even een beschuitje eten 😦 en dan maar eens even kijken hoe het verder loopt. Maar ik heb me voorgenomen me maar niet al te druk te maken vandaag en echt rustig aan te doen. Ben benieuwd of me dat ook gaat lukken. Ik moet namelijk ook nog even een kerststalletje in een lijstje maken dat zondag als voorbeeld kan dienen.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zijn jullie nieuwsgierig geworden? Mooi zo! Ik zet het nog wel op de blog, na zondag, maar het zelf komen maken met de kids is natuurlijk nog leuker. Aanstaande zondag om 4 uur gaan we het stalletje knutselen in de Immanuelkerk en aansluitend is om 5 uur de dienst met het kerstspel van de herdersjongen die in onze versie een herdersmeisje is geworden. Tja, dat kan zo maar allemaal. Dus weet je welkom…..

Kuch kuch kuch, ik ga dit maar snel publiceren want ik tik met al dat kuchen steeds verkeerde letters. Schiet niet echt op hè? Net als mijn huizen. We houden het er nu gewoon even op dat de architect met ziekteverlof is, een mens moet toch wat verzinnen als smoesje.

Geen reacties to “Belabberd”

Geef een reactie

