decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

49 en 50 zijn gebouwd

Ondanks het feit dat de architect nog niet zo lekker in haar vel zit is ze toch aan het bouwen geslagen. Dit moet ook eerst af voor er weer een nieuw project gestart kan gaan worden.

Dus na nog wat kleine klusjes de trap naar zolder beklommen en me achter de naaimachine gezet om eerst huisje 49 te bouwen:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het is de week van Sinterklaas. Het is de tweede adventsweek. Maar het is ook de week waarin het overlijden van een grensrechter het nieuws vult. Onverlaten die niet met hun handen van iemand af kunnen blijven en dat alleen om een spelletje tegen de bal trappen. Heel Nederland en ook ver daar buiten praat er over. Dit mag nooooooit meer gebeuren! Maar of er van geleerd is? Ik waag het te betwijfelen als je de spreekkoren hoort bij een vriendschappelijk spelletje voetbal met AC Milan. Deze week lag er ook een wit sneeuwdek. Achteraf vind ik de boom iets te log, die ga ik nog veranderen en ook de Sint moet nog op het dak terecht komen. Maar dat kan pas als de rand aan de vorige vast gemaakt zit. Op de tussenbaan komt straks nog een fototoestel te staan die model staat voor de fotowandeling op Staverden.

Ook het huisje van week 50 is gebouwd.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

In deze week zijn de posters en kerstkaartjes rondgebracht. Daarvoor komt er straks een fiets te staan. Het is de week van de derde advent dus drie sterren voor het raam. Ook speelden we deze week het Tussen Sint en Kerst Triviant Spel. Het spelbord met pionnen staat nog op tafel. De muzieknootjes komen ook nog voor het Kerstconcert met All4One, Ralph van Manen en Trust. Op het dak komt nog een restje sneeuw. Uit de schoorstenen moet de rook nog omhoog kringelen maar ook dat kan pas als de rand vastgenaaid zit aan de overige weken.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik de laatste rij in ga delen. Ik heb vier huisjes en zes blokken. Voeg ik twee blokken samen en meld ik daarin mijn thema of doe ik een huisje, een naamblok, twee huisjes, een naamblok en tot slot  huisje 52. Ik weet het nog niet. Daarom liggen de huisjes nu ook nog los van elkaar en ga ik na het laatste huisje pas beslissen wat ik ga doen.

 

Geen reacties to “49 en 50 zijn gebouwd”

Geef een reactie

