decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Top is klaar

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

De onderste rij is nu ook klaar. Het blok met het huisje heb ik nog iets aangepast en zo kan de hele rij aan de lap gemaakt worden.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Dan gaan nog even de puntjes op de i. De boom moet nog even vastgezet worden. De sint moet nog op het dak en ook de schaatser van begin dit jaar moet nog even uit stof gemaakt worden en opgenaaid.

Als ik zo bezig ben met al die laatste dingen zie ik best wel dat niet alles pico bello is. Niet alle blokjes zijn keurig vierkant, niet alle lijnen lopen recht door. Maar wat heb ik een hoop geleerd dit afgelopen jaar. Maar als je eenmaal fout begonnen bent (nou ja wat is fout als je de ervaring niet hebt?) is het moeilijk dat verder op recht te breien. Uithalen vond ik gewoon geen optie. Hoewel ik daar meestal heel vlot mee ben vond ik dat nu wel iets hebben.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Nu gaat het moeilijkste werk nog komen. De toplaag ligt geregen op de tussenvulling en de onderkant. Maar nu moet er doorgequilt gaan worden. De techniek heb ik van Greetje wel door gekregen maar nu uitvoeren. Hoe ga ik van start? Wat moet ik nu gaan doen. Ik wil absoluut geen afleidende randjes en allerlei toetsers en bellen erin. Maar ja, wat dan wel. Op heel veel tussenbanen staat ook iets. Achteraf toch niet zo’n goed idee of moet ik gewoon maar een creatieve oplossing daarvoor zoeken. Pffff…. wat is dat moeilijk….. Het liefst ga ik ook met de machine aan de gang maar of dat hier wijsheid is waag ik te betwijfelen. Ik kan er vandaag toch niet verder mee dus ik kan er nog een nachtje over slapen….

O ja, en natuurlijk is elke tip welkom. Maar of ik er echt iets mee ga doen beloof ik op voorhand nog niet!

Geen reacties to “Top is klaar”

Geef een reactie

