decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Alles goed?

Het wordt weer de hoogste tijd voor een berichtje.  Jullie zijn zo gewend aan deze epistels dat ik de vraag krijg of ik ziek ben als er niets verschijnt.

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Of het moet zijn dat ik vorige week bijna twee keer plat gereden ben door een gele auto op de A12. Gelukkig was de spitsstrook gesloten en kon ik uitwijken want anders…. maar ja, wie interesseert dat nou? Dat ik bezig ben mijn computer op te schonen en foto’s aan het uitzoeken ben voor het boek dat bij de huisjesquilt gaat komen. Ach ook niet zo interessant. Er staat al weken een klein breiwerkje op de pennen: een babyjasje. Maar dat schiet ook niet echt op want breien lukt niet zo best momenteel. Maar goed, ook dat is echt geen wereldnieuws. Ik heb wel twee klosjes garen gekocht voor het doorquilten van de huisjes maar ach, ook dat nieuws zal niemand van zijn stoel blazen. En dat de klosjes er nog onaangeroerd liggen omdat de vingertjes en het nekje niet zo goed functioneren, ach zo belangrijk is dat nieuws nou ook weer niet. De trage start van 2013 zet zich gewoon nog even verder door. Ja? Nou? En? Je hebt groot gelijk, ook geen voorpaginanieuws. Dus wat blijft er dan nog over om te vertellen?

Dus lieve lezers, er is echt niets ergs aan de hand. Als ik even niet blog heb ik gewoon niets bijzonders te vertellen. Maar ik vind het wel reuze lief dat jullie zo bezorgd om me zijn. Dank je wel. En graag weer tot een volgende keer als ik wel iets te melden heb.

Geen reacties to “Alles goed?”

Geef een reactie

