decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Tijgertje

Zaterdagavond heb ik druk zitten breien aan de laatste onderdelen van de tijger. Wat is ie leuk!!!! Toen alles klaar was en hij op de leuning van de bank zat, bedacht ik me “hij mist iets, maar wat?”

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik kon het me zo snel niet bedenken en ook het patroon gaf niet direct het antwoord. Toch liet het me niet los en toen ik de volgende morgen wakker werd, wist ik pas wat ik miste aan het dier, zijn staart.

Het breiboek er weer bij gepakt en ja, als je de bladzijde omslaat 🙂 staat daar hoe je de staart moet maken.  En terwijl buiten de sneeuw neerdwarrelde en binnen Eva haar gasten uitspraken probeerde te ontlokken op de televisiebuis, ging ik hard aan het werk om alsnog het staartje te breien en vast te zetten .

Kijk, nu is het een echte tijger

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Inmiddels is het lijf van het volgende beest ook al gebreid en is de eerste achterpoot al een eind op weg een echte poot te worden. Dit keer wordt het een grijs dier met slagtanden en hele grote oren, rara wat zou het dan worden…..

2 Reacties to “Tijgertje”

  1. GoeDemiddag. Wat prachtige knuffels maakt u
    Ik ben al tijden op zoek naar het boekje maar kan het nergens meer krijgen
    Ben bezig met een 10 dagen mand voor ons eerste kleinkind en maak alles met olifanten. Ik weet dat er in het boekje een olifant staat ben maar zo brutaal zou u voor mij hier een kopie van kunnen maken??
    Hoor van u
    Met vriendelijke groet
    Djoekie

    • Dag Djoekie

      Dank je wel voor het complimentje. De beesten zijn inderdaad heel leuk. Het boek lag tot voor kort nog bij de Witte boekhandel maar zou ook te bestellen moeten zijn bij een gewone boekwinkel. Het boek zelf heb ik momenteel niet bij de hand om er een kopie van te maken. Sorry.
      Wellicht heeft de bibliotheek het boek.

      Heel veel geluk met uw eerste kleinkind en ga er lekker van genieten. Het is echt heel bijzonder.

      met creatieve groeten
      Jenny


Geef een reactie

