decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Computerproblemen en veel meer

Al de hele week kamp ik met computerproblemen. Althans, is het de computer of is het internet dat zo slecht werkt. Elke keer als ik van pagina verander wordt ik er weer uitgekikkerd. Zeer frustrerend kan ik je zeggen. Dat kan aan de verbinding liggen, aan de router maar ook aan de computer. Dat is al een oud ding dus ben ik donderdag maar begonnen zoveel mogelijk op cd te zetten wat echt niet weg mag. Wat een dom werk en ik had zo graag….

Na een zeer geslaagde kennismakingsavond 🙂 met de medewerkers van de Paasnachtwake van dit jaar, hadden we na afloop de posters verdeeld. Wat een beauty deze keer. Alleen, ik heb ‘m in pdf bestand en dat kan weer niet op de blog. Zo jammer… ga eens zien hoe ik dat op kan lossen. Maar dat is even terzijde. Posters betekend een rondje door ons prachtige dorp fietsen. De wind was stevig en het was best wel koud maar ach… die posters moeten vandaag gewoon weg. Dus niet zeuren en fietsen. Wat me opgevallen is aan dit rondje Ermelo zijn  de vele huizen die te koop staan. Soms wel met drie naast elkaar op een rij. In een straatje was er eentje te koop, eentje niet, eentje te koop enz enz. Daaraan kan je zien dat de huizenmarkt toch nog niet echt is aangetrokken.

Na de nodige kerkelijke-  en opruim- werkzaamheden werd het vrijdagmiddag. De hoogste tijd om me eens druk te gaan maken over wat ik morgen zal gaan schikken. Bij Joost in Harderwijk bloemen en wat takjes gehaald en op zoek geweest naar een ei van piepschuim. Ja, soms is in een dorp wonen erg vervelend, want lang niet alle winkels verkopen van die piepschuim eieren. Erger nog, ik ben in heel wat winkels geweest waarvan ik dacht dat ze het misschien zouden verkopen , maar helaas. Toen maar een krans van stro meegenomen en eens kijken of ik daar iets mee kan.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Om half tien zat ik startklaar, Christa zou me op komen halen en ik meende ook echt dat we om tien uur bij Els zouden zijn. Maar toen ze er om vijf over tien nog niet was dacht ik, ik ga toch maar eens even bellen. Ja, koekel, je moet wel goed lezen. Circa tien uur zou ze bij me zijn, nou ja, iets later dan maar vooruit, dat stond er ook. Désirée nog opgehaald en op naar Els.

Bij haar in de ruime keuken hebben we heerlijk kunnen werken. We hadden allemaal wat lekkers mee genomen voor bij de koffie/thee en/of voor de lunch. Wat een verrassingen krijg je dan. Els had heerlijke soep gemaakt en het was hartstikke gezellig. Ook werd er hard gewerkt. Alleen, bij mij lukte het niet zo best. De strokrans met hedra bekleden bleek niet mee te vallen. Elke keer schoot er wel weer een blaadje los. Resultaat: thuis afmaken…

Toch zal ik even laten zien dat er hard gewerkt is, kijk maar….

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Tegen half drie, meen ik, was ik thuis. Nog veel te vroeg om om te kleden voor mijn uitje van vanavond. Dus nog even hard aan het werk.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Dit stukje staat op de salontafel. En dit op de eetkamertafel,

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

En deze moet nog even afgewerkt worden met mos, maar dat kan ik maandag pas weer halen. Daar had ik geen tijd meer voor..

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik ga straks proberen een extra editie uit te geven over gisteravond, want ook nu werkt internet niet echt mee. Sorry! Storing op de lijn…. o.i.d. Ik hoop tot zo 🙂

 

Geen reacties to “Computerproblemen en veel meer”

Geef een reactie

