decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Wanneer het niet klopt

Mijn giraf vordert nog niet zo snel. Dat ligt niet aan mijn ijver, deze keer, maar aan het patroon. Dat ik zijn nek iets langer wilde hebben, ja, dat doe ik zelf, en dat lukte ook best wel. Maar dan de rest. Van de pootjes klopt geen bal. Dat houdt in dat je breidt en weer uithaalt. Nog eens probeert. Wat doe ik nu fout? Nog een keer lezen en nog steeds krijg je zeer ongelukkige pootjes op je breinaalden. Maar we zijn niet voor één gat te vangen. We zoeken gewoon een oplossing. Dat houdt wel in dat je in het boek schrijft wat het dan wel moet zijn, natuurlijk, want een giraf heeft bij mijn weten nog steeds vier poten. En het is wel zo leuk als die poten ook nog een beetje gelijk zijn.

Gisteravond heb ik me aan de kop van het beest gewaagd. En dat was de volgende hindernis. En weer klopte het patroon niet. En dat verwacht je eigenlijk niet omdat alle andere beesten zo goed gingen. Maar met een beetje plussen en minnen en  goed naar de foto in het boek kijken (ja het klopt wel aardig zo), dan kom je een heel eind. Nu alleen nog zijn staart, oren en horentjes. Dan kan hij gevuld worden en is er weer een beest klaar. Nog even geduld dus voor wat de bijbehorende foto’s betreft.

Geen reacties to “Wanneer het niet klopt”

Geef een reactie

